fredag, september 23, 2011

Ännu en vecka...

... har gått. Studiedag i måndags; bra på förmiddagen, lagom sömngivande på eftermiddagen. Vanlig dag på tisdagen, matlagning på dagis samt hårklippning på onsdag, vaknade med halsont och värk i varenda led i hela kroppen på torsdagen = hemma torsdag + fredag.

Fast i dag var dottern och jag ner på sta'n en liten sväng. Vi ska på 30-års kalas i morgon och jag ville så gärna ha en snygg klänning. Dottern agerade smakråd och vi hittade en riktigt snygg klänning på Kapp-ahl med lite femtio-talsstuk. Bild får komma senare, dottern får agera fotograf i morgon.

Livet går vidare, känner mig urlakad och totalt slut, men det beror nog på att jag sovit rassligt i snart två år. Får försöka höra med farbror/tant doktor om det finns några bättre värktabletter som tar lite mer skruv så jag får sova en hel natt.

Nu ska jag dricka lite varmt te så kanske halsen blir lite snällare. Trevlig helg på er allihop!!






Ha det bra! /Maria

3 kommentarer:

Vårt liv i norr sa...

Krya på dig vännen!

kram
helena

Frida sa...

Det är lördag! Var är bilden? Krya-kram!

Kerstin sa...

Tack för tipset. jag hade inte sett den sidan. Hoppas du kryar på dig snart. Kerstin